اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد
سرخط خبرها

قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۸۲۸
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
  • ۱
قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳)
مراسم اجتماع هواداران محمد باقر قالیباف در ورزشگاه شهید بهشتی گفت: برخی‌ها می‌گویند قالیباف کار اجرایی بلد است، اما سیاست بلد نیست، در حالی که باید بگویم ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم. آیا از مجلس سیاسی‌تر هم داریم؟ ۴ سال رییس مجلس بودم و در این مدت نشان دادیم سیاست بلدیم، اما هرگز سیاست‌باز نیستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز، ۶ تیرماه، همراه با حجج الاسلام علیرضا پناهیان، شهاب مرادی، جواد نیک بین، محمد احمدزاده و سید محمدرضا میرتاج الدینی در جمع هواداران خود وارد ورزشگاه شهید بهشتی مشهد شد.

برنامه از ساعت ۱۹ اطلاع‌رسانی شده بود که هواداران این کاندیدا از مدتی قبل در ورزشگاه حاضر شدند و منتظر حضور قالیباف در ورزشگاه بودند.

پس از اقامه نماز مغرب و عشا در سالن شهید بهشتی بر جمعیت هواداران در سالن افزوده شد و حوالی ساعت ۲۰:۱۵ تقریبا ۷۰ تا ۸۰ درصد از ظرفیت سالن شهید بهشتی در ۲ قسمت جایگاه هواداران و در کف سالن تکمیل شد.

هواداران این کاندیدای انتخاباتی با شعار‌هایی نظیر «سلام بر یار دیرین حاج قاسم»، «هنوز فرمانده هنوز در میدان» و «دولت خدمت و پیشرفت» بر روی پلاکارت‌ها حمایت خود را از این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کردند.

محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری حوالی ساعت ۲۰:۳۰ برای سخنرانی در جمع طرفداران خود در مشهد، وارد سالن شهید بهشتی شد و به سخنرانی پرداخت.

محمد باقر قالیباف، در میان طرفداران خود گفت: در این فرصت و جمع با معنویت و شاداب به روح امام خمینی، شهدا و کسانی که انقلاب‌ و امنیت‌ و آزدای خود را مدیون آنان هستیم و از شهید شوشتری، شهید چراغچی و سایر شهدا یاد می‌کنیم و به آنان قول می‌دهیم و بیعت می‌کنیم که راه امام و شهدا را در زیر سایه مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: تقدیر الهی اینگونه بود که پرواز اردیبهشت رفیق شفیق ما را در آن حادثه از ما گرفت و ما باید بر اساس قانون اساسی انتخابات را برگزار کنیم. لذا برای تحول در مسیری که در دهه ۹۰  با رکود و گرانی همراه شد باید در روز ۸ تیر به پای صندوق‌های رای بیاییم. در ۱۰ سال گذشته دولت‌هایی که مستقر بودند که نتیجه آن رکود و گرانی و متوقف کردن مذاکرات شد. هم مذاکرات را متوقف کردند و هم کشور را معطل کردند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید به گونه‌ای در انتخابات شرکت کنیم این مسیر را تغییر دهیم و در مدار پیشرفت حرکت کنیم. پس از انکه تبلیغات آغاز شد همان‌هایی که در دهه ۹۰ این گرانی و تورم را رقم زدند همان کارهای گذاشته را برای بهم زدن رابطه مردم با حاکمیت شروع کردند. انشاالله با حضور مردم مسیر تحول را پر سرعت و پر قدرت پیش خواهیم برد.

قالیباف ادامه داد: این گروه مقابل در برخی موضوعات انصاف را رعایت نمی‌کنند و دوگانه سازی را با صدای بلند شروع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: قانون راهبردی اینگونه بود که وقتی آمریکا از برجام خارج شد، دولت روحانی تصمیم گرفت در قرارداد بماند. ترامپ قرارداد را بهم زد، چه دلیلی داشت ما در آن بمانیم؟ دولت روحانی فقط کشور را در بلاتکلیفی باقی گذاشت. قانون راهبردی از بهترین قانون‌هایی بود که در مجلس انقلابی تصویب شد. این قانون باعث شد دست دشمن را خالی بگذاریم. حتی رهبری فرمودند قانون اقدام راهبردی بهترین مصوبه مجلس انقلابی بوده است.

در دولت چهاردهم راه شهید رئیسی را در حوزه مسکن ادامه خواهیم داد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد. با کمک مردم مطمئن باشید اقتصاد را قابل پیش‌بینی و مشکلات تورم را با سپر حمایتی حل خواهیم کرد. در حوزه مربوط به کالا‌های اساسی، درمان و مسکن تا قبل از اینکه تورم کاهش پیدا کند، به طور قطع این فشار گرانی و تورم را در دولت چهاردهم برطرف خواهیم کرد.

قالیباف خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم موضوع مسکن است، همین دهه نودی‌ها می‌گویند افتخارشان این است که مسکن مهر را متوقف کردند، اما در حال حاضر حرف خود را تغییر داده و می‌گویند در این ۳ سال کمبود مسکن داریم. ما در دولت چهاردهم راه شهید رئیسی را در حوزه مسکن ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: ۳۳۰ هکتار می‌توانیم زمین‌هایی که در منطقه مسکونی و حاشیه شهر‌ها قرار دارد را در داخل محدوده شهری کنیم. این کار در بیش از ۸۰ درصد شهر‌ها اماکن‌پذیر است. به هر سرپرست خانوار که مسکن ندارد، ۲۰۰ متر زمین در منطقه مسکونی خواهیم داد. این ۲۰۰ متر زمین در تمام روستا‌ها و ۸۰ درصد شهرها، اگر کسی سرمایه‌ای هم نداشته باشد و مجوز شهرداری بگیرد می‌تواند شریک گرفته و تا ۱۸ ماه زمین را بدون قسط بسازد و خانه را تحویل بگیرد.

انسداد مرز در شرق کشور به معنی تعطیلی بازارچه‌ها نیست

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از دهه ۷۰ قرار بود مرز در شرق کشور انسداد پیدا کند که متاسفانه عقب ماند، این دیوار از پروژه‌های جدی است که در دولت چهاردهم بی‌وقفه و به صورت شبانه‌روز اجرایی خواهد شد. مرز نشینان ما در شرق کشور و شمال غرب کشور و در سواحل خلیج فارس دیدند که برای مرزنشینان بازارچه‌ها را باز کردیم که چگونه زندگی آنان احیا شد، این انسداد مرز در شرق کشور به معنی تعطیلی بازارچه‌ها نیست.

قالیباف گفت: بدون شک محرومین و مستضعفین ولی نعمیت ما هستند، کارگران و کارمندان حقوق ثابت دارند، مطمئن باشید در دولت چهاردهم میزان افزایش حقوق با افزایش تورم رابطه مستقیم خواهد داشت.
وی اظهار کرد: من توفیق داشتم در ۱۲ سالی که در شهرداری تهران بودم با ۳ دولت کار کردم. هر دولت هم به جهت سیاسی با من هم‌سو نبود و در آن مدت من را یک بار هم به هیات دولت دعوت نکردند، اما هیچ وقت اختلاف ایجاد نکرده و دعوا نکردم. ایستادم و با جوانان خلاق کارم را ادامه دادم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به اندازه مصرف داخلی در حوزه انرژی، انرژی تلف می‌کنیم، به جای اینکه این موضوع را حل کنیم سر و صدا راه می‌اندازیم.

ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم

قالیباف تشریح کرد: برخی‌ها می‌گویند قالیباف کار اجرایی بلد است، اما سیاست بلد نیست، در حالی که باید بگویم ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم. آیا از مجلس سیاسی‌تر هم داریم؟ ۴ سال رییس مجلس بودم و در این مدت نشان دادیم سیاست بلدیم، اما هرگز سیاست‌باز نیستیم.

وی اضافه کرد: همانطور که مردم مشاهده کردند تهران جدید را ساختیم، امروز مطمئن باشید پایتخت دوم ایران که پایتخت اقتصادی مبتنی بر بحث ترانزیت، ریلی و دریایی و اتصال به شبکه‌های جهانی به همراه گردشگری است را تا سال ۱۴۱۴ به دست یکایک مردم ایجاد خواهیم کرد. طبق روال سنتی خودمان نیز تابلو زمان‌بندی خواهیم گذاشت تا مردم از روند اجرایی و زمان پایان آن مطلع باشند. پایتخت اقتصادی ما در سواحل دریای عمان سر از زمین بیرون خواهد آورد.

قالیباف تاکید کرد: انشاالله در هشتم تیر، جشن پیروزی را از مشهد در جوار امام رضا (ع) شروع خواهیم کرد و به قدرت پیش خواهیم رفت و به بدخواهان انقلاب اجازه نخواهیم داد مسیر حرکت پیشرفت کشور را تغییر دهند.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان نیز در این اجتماع گفت: ایران به رئیس جمهور قوی و پرتلاش نیاز دارد و اینجا هستیم، چون میدانیم تنها کسی که راه شهید رئیسی را خواهد رفت، آقای قالیباف است.
وی ادامه داد: ما اینجا هستیم، چون شهید سلیمانی آقای قالیباف را دوست داشت و آرزو داشت او را رئیس جمهور ببیند. از آقای قالیباف میخواهیم اگر رئیس جمهور شد بیشتر از رئیسی کار کند و اطمینان داریم قالیباف توان اجرایی کردن برنامه‌های خود را دارد.

 

ساعت: ۲۰:۳۰

ورود قالیباف به سالن شهید بهشتی مشهد

 

ساعت ۲۰:۰۰

آغاز رسمی برنامه حامیان محمدباقر قالیباف در سالن شهید بهشتی

 
حضور هواداران قالیباف در سالن شهید بهشتی
 
 
 
سرود رسمی ستاد قالیباف
 

- هواداران قالیباف همزمان با اذان مغرب و عشا نماز خود را در محل ورزشگاه شهید بهشتی مشهد اقامه کردند.

عکس‌هایی از حضور هواداران قالیباف در استادیوم شهید بهشتی مشهد

بر روی عکس‌ها کلیک کنید

 
 
 
 
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
0
0
به نظرم بین اینهمه عکس و کلیپ جای یک عکس از گروه سرود دختران که انقدر قشنگ خوندن واقعا خالیه
گروه سرود پسران رو که اصلا متوجه نشدیم چی خوندن بازم دم دخترا گرم که انقدر قشنگ نوای حیدر حیدر راه انداختن
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->